CAFE.TEXT.REV just warming up / 1

This is the revised version of my ckafybarja story from July.
All the modifications are thank's to Nick.

  co'o mi'e veion

ni'o le ckafybarja cu te vanci
.i fadni ke savru je snusna
.i fo'a goi la xiron. zvati ke viska je tirna
.i fo'a jisygau le poi se cliva re le velbarja ku'o jubme
.i le jubme cu slabu fo'a
.i le na'e xutla ke cindu sefta cu te ciska fi su'o lo pu zutla'i
.i le fo'a degji cu xendo pencu pa le lerfu tarmi
.i fo'a puzu ciska ra no'u le le fo'a pu cmene ku crale'u
.i cladu voksa
.i lu coi doi xiron. ko klama mi li'u se cusku le goi ko'a nanmu
   poi zutla'i pa va jubme
.i fo'a co'u jisygau gi'e co'a klama ko'a
.i ko'a noi di'i vi velbarja ku'o zutkansa pa nanla goi ko'e poi cnino fo'a
.i lu fi'i doi velbarja .i do.io se sidju mi ma li'u se cusku fo'a
.i lu ki'e .i ti du la pit. no'u le mi bersa ku.ui
   .i pe'u xiron. ko friti le ckafi pela'u re kabryca'u mi li'u se cusku
ko'a
.i lu mi'e xiron. fi'i pit. li'u se cusku fo'a
.i fo'a catlu ko'e gi'e jinvi le du'u ko'e na'e simsa le patfu
.i fo'a klama le jupku'a gi'e jupyzba le ckafi .e la ganpauder.
   po'u le ri'ortcati zi'epe la'u pa kabryca'u
.i fo'a ta'e pinxe la ganpauder. noi fo'a mutce nelci
.i fo'a xrukla le jubme gi'ecabo bevri le ci kabri
.i fo'a lu fi'ido'u ko cpacu le ckafi li'u cusku gi'e punji re le kabri le
   jbusfe
.i lu pe'udo'u xu do curmi le nu mi ze'i zutkansa do li'u preti fi fo'a
.i zo fi'i danfu
.i fo'a co'a zutse gi'e masno pinxe le glare tcati gi'e smaji catlu
   ko'a .e ko'e
.i fo'a ta'e smaji ke tersku je catlu le simjikca velbarja
.i ko'a joi ko'e smaji ke simxu casnu
.i la'edi'u savru fo'a
.i lu .a'u ma te klama ti ko'e .i xu ko'e pu'i tavla fi la lojban. li'u
   peinrei fi fo'a
.i fo'a ru'inai pensi loi goi ko'i vrici poi dandu le bitmu
.i lu ko'i ka'e xajmi li'u
.i fo'a ba'o pinxe le mo'u glare tcati
.i zo ki'e
.i fo'a cliva le jubme gi'e di'a gunka