Re: TEXT: Re: TEXT: Imagist

mi spuda la xorxes.

> mi ca co'a ca'o troji le nu zukte tu'a je'u

xu zukte fi zo traji .onai zo troci
.i pehi zo troci te zukte

> pe'i le gerna be fi zo cu cu frili

kuhi mi na djuno legohi

> uanai ki'a gerku stura

cumki fa lenu lemi rafsi liste ku tohe drani
.i mi pu caho krici lesiho zo ger. rafsi zo gerna
.ipau xu le se krici cu tohe drani

> ki'a ku'e

zo kuhi te zukte zoho
.i mi na pu djica lahe zoi zoho. end mex forethought zoho. zoho

> i mi berti le nu le jboxelmri na'e mintu la lojbanist

kiha kihuma do berti le segohi

> i do pu ciska ra secau ly

.ua .oirohasehi

- coho, mihe laho ly. And ly.