Re: GEN: How Nick is faring

Some comments on Nick's conversational lojban:

>.i mi cazi co'a sanji lenu ro ny. zo'u le ny.mei be lei spuda jufra pecu'u
>do cu danfu le ny.mei lei mi pu jufra

ny.MOI

> .i mi .e lemi karce ctuca cu jai masti li vo fai lenu mi cilre

'jai masti'. Like it. (ought I to? o'o nai ro'e pei)

> . i .ui.o'i lenu mi co'a se jibri cu rinka lenu jdika fa le temci pe lenu mi
> jbogunka ku'a ckulytadni ku'a .u'i netxak. zei kelci

ku'a?  I would have thought that the intersection of those three
was pretty close to null anyway!

> .i .a'o go'i .i .ai mi .e leimi tamne cu vitke ca le bavlamcte lo xelso barja
>noi jaivi tigni loi xelso selsanga pe lai 193nynan. bi'o lai 196nynan. (toi
>zoigy. 1930s to 1960s gy. toi) zi'enoi sevzi xusra pluka mi

I suggest 193deknan etc (or maybe193nandek) - clearer and less dependent
on idiosyncratic notation. I didn't understand 193nynan until I saw the
translation.
I don't understand 'sevzi xusra pluka' - "(self-of assert-that) pleasant" - thou
 gh
I think I have an inkling of what you might mean.

>.i pe'i mi gunka le lujvo ke skici vreji (to zoigy. document gy. .i .e'u
>ri cu se fanva fi zo vreji ci'e le gi'uste toi) ca leca jeftyfa'o

I think you may be right about 'vreji'. I hadn't thought of it.
I trust you mean fanmo be le jeftu and not nalgunkydei!

>.i ca lenu mi kakne co no'a kei mi stidi su'o mupli jufra

Wow!  First time I've seen no'a, and its in a tanru!  Bridi
cataphora, no less.
I suggest however that kakne is not the right selbri. You really
mean 'se mapti fi lo temci' or something - it's not your
ability that is only going to be there at some time.