Re: GEN: How Nick is faring

To Colin Fine respond I thus:

#coi doi nik

.i coi kolin.

#.uu sai

.i ki'edo'u .i'o

#.i u'u pei

.i go'i .u'u .i le se lifri cu nunfarvi xamgu mi .iku'i mi na'e tugni lei
tcacysku ledu'u le ba'o li'i prami cu xagmau leka noroi prami

(to lenu
pilno lu'a zo li'i .a zo roi lu'u pe le nunprami cu se srera fi le temgerna
pei ki'u lenu le nunpra cu mezo zu'o .enai zo mu'e .i mi puzi tadni loi
fasnu klesi po'u la'ogy. Aktionsarten gy. zi'eneci'e le smuske .i pe'i
lei xe ctuca befi lei fasnu klesi pe la lojban. na'e banzu lenu skici
lei temgerna steci ckaji toi)

(Just to amplify: I've just done Aktionsarten in semantics (states, activities,
accomplishments, achievements), and I don't think they've been taught
properly in Lojban, particularly as to their tense properties --- Dowty's
tests etc. It'd be far more useful to describe these in the terms that
they are described in formal semantics --- states are a kind of zasti,
activities a kind of gasnu/zukte, achievements a kind of binxo, and
accomplishments a kind of rinka. Thus djuno is a state, cadzu an activity,
cirko an achievement, and bapli an accomplishment.)

.i lenu co'a fange cu kurki .ije na ka'e na'e fange

#.i .ui i'a se'i nai .io

.i mi cazi co'a sanji lenu ro ny. zo'u le ny.mei be lei spuda jufra pecu'u
do cu danfu le ny.mei lei mi pu jufra .i seni'ibo do pu terpreti fo mi
fe lejei mi xenru ba'e lenu co'a kelci la netxak. i .ieru'e xenru .i la netxak.
cu nandu gi'e xaksu lo dukse temci .iku'i le kelci munje cu mutce zdile

no'i ki'e .i mi .e lemi karce ctuca cu jai masti li vo fai lenu mi cilre .i
mi ca ba'o snada .i lenu loi pluka co'a fasnu ri'i mi cu se zanru mi .u'i

#.i ui io sai

. i .ui.o'i lenu mi co'a se jibri cu rinka lenu jdika fa le temci pe lenu mi
jbogunka ku'a ckulytadni ku'a .u'i netxak. zei kelci

#.i ui ko jai se salci

.i .a'o go'i .i .ai mi .e leimi tamne cu vitke ca le bavlamcte lo xelso barja
noi jaivi tigni loi xelso selsanga pe lai 193nynan. bi'o lai 196nynan. (toi
zoigy. 1930s to 1960s gy. toi) zi'enoi sevzi xusra pluka mi

#.i ui

.i pe'i mi gunka le lujvo ke skici vreji (to zoigy. document gy. .i .e'u
ri cu se fanva fi zo vreji ci'e le gi'uste toi) ca leca jeftyfa'o
#.i cu'i

.i mi sanji leka cinmo ckape pe lenu mi cfika finti co pante loi sivni
betri .i .ai mi na'e sutra lenu finti kei gi'e zukte fi lenu le cfika
cu larxau

#.i au ru'e

.i ca lenu mi kakne co no'a kei mi stidi su'o mupli jufra

#.i .ii se'i nai zo'o

.i le jansu selkei cu menli je marde pluja .i ko .e'uzo'o gleki lenu do
na kelci ri

#mu'o mi'e kolin

.i je'e mi'e nitcion.

 A freshman once observed to me:         Nick Nicholas am I, of Melbourne, Oz.
 On the edge of the Rubicon,             nsn@munagin.ee.mu.oz.au (IRC: nicxjo)
 men don't go fishing.                   CogSci and CompSci & wannabe Linguist.
   - Alice Goodman, _Nixon In China_     Mail me! Mail me! Mail me! Or don't!!