Re: TEXT: Re: TEXT: Imagist

ca'o spuda la'o cmene. And .cmene

> kihe do sidju tcidu

je'e

> .i lemi jbobau cu nitcu le nu doho sidju tcidu

lemi ra go'i

> .i kiha xu le me zo sohi .e no le me zo suho te zukti

mi ca co'a ca'o troji le nu zukte tu'a je'u

> mi jimpe le te zukta smuni .e kuhi no le me li le nu do me dohe zo
> me lihu

mi zukte fi le nu cusku lu do du'eroi pilno zo me li'u

> mi na tohe pluka zo cu
> .i kuhi mi nahe jimpe le gerna co zo cu

pe'i le gerna be fi zo cu cu frili

> mi na jimpe nole zahe gersuha be dihu .e kuhi dihu

uanai ki'a gerku stura

> .i joha lenu bu lojbanlist. boi cmene le bahe jboxelmri cu cumki
> .i kuhe cumki fa le nu bu lojbanlist. boi cmene le maha ganxo
>   .a lehi maha ganxo .a le se cuxna maha

ki'a ku'e
i ru cizra cmene ra

> .ije kuhi ro le me zo jboxelmri cu valsi le jboxelmri poho

go'i

> .ije cumki fa le nu le se cmene bo lojbanlist. boi nahe mintu
>    le jboxelmri

i mi berti le nu le jboxelmri na'e mintu la lojbanist
i do pu ciska ra secau ly

> .uasai mi jimpe sihunai le vlaste

le ka tordu cu vrude

> .ahenaiCAI