Re: Some how do you say it's

coi ze'apu na te cusku be fi mi
le pambasti zo'u tu'e
zoi gy. cup of tea .gy. zo'u
mi ji'isku zoi glibau.

Let me make another plug for the use of non-numeric quantifiers.
We have been given {ni'e} for just this sort of purpose.
.glibau ce'o lu

        mi pinxe vei ni'e se kabri [te'u] ve'o tcati

li'u ce'o zoi glibau.
(Not quite what Zipf would have envisaged :) )
.glibau

.ni'o zoi gy. no smoking .gy. zo'u
mi ji'isku zoi glibau.

Some cultures .pilno. .le tanko co'e., although I'm not 100% sure
whether that's appropriate for Lojban.

> [se] sakci

... should probably be {sakygau} or {cokcu [fi]}.

> ko na sigva'u

... is "Don't smoke", which is fair enough,
but how about
.glibau ce'o lu

        .e'anai nu sigypli

li'u ce'o lu
lu
> .e'o ko na sigva'u
li'u se basti .e'u lu

        ki'e na da'i sigycko

li'u
li'u

.ni'o zoi gy. hot stuff .gy. zo'u
mi ji'isku zoi glibau.

I suspect this ought to be some sort of {cpina} (possibly {vindu cpina}),
reserving {tsapi} for the other-than-hot spices.

.glibau
tu'u

ni'ota'o doi djan. kau,n.
mi pu cusku le te galfi be di'u beilenu le re pamoi lijvelsku
cu simxu se muvdu fi le me le drata
.i.ua la 2;0;30moi ke lojbo gersurfa'i (sei se basti be zo genturfa'i)
na pe'a jimpe fi ra
.i mi na jimpe ledu'u ki'uzo'ekau go'i
.i ma? fasnu
co'o mi'e .i,n.