Re: CAFE.INT.REV xici zoi pu. le kafybarja po'u la jbolaz. pu

>lu .ie.a'a .ie.o'onairu'e (cu'usa'a mi noi caki vilkla zo'a le vorme
>fi'o te mlixra le janco ku'o) sera'a ma pezyjicla li'u

I'd still prefer something more explicit than {pezyjicla}, like {raktu}
or {cuntu}.

>no'i lo be'ipre cu klama co veigau lemi selcpe po'u

veirgau

>.i la'aru'e mi bazi facki le krinu belenu sutrygau

Perhaps {mukti}, and {sutrybai}.

 A freshman once observed to me:         Nick Nicholas am I, of Melbourne, Oz.
 On the edge of the Rubicon,             nsn@munagin.ee.mu.oz.au (IRC: nicxjo)
 men don't go fishing.                   Account expires end of February 1993.
   - Alice Goodman, _Nixon In China_     Mail me! Mail me! Mail me! Or don't!!