RE: responses on policy change

> Date:          16 Dec 1992 09:28:14 -0500
> From:          Logical Language Group <lojbab@GREBYN.COM>
> Subject:       responses on policy change

> Iain and Veijo and Mark S. (and anyone else who has posted
> coffeeshop text), could I have any revision to your texts based on
> commentaries, or if possible indicate that I shouyld go with your
> last-posted version.

Here are my 'final' versions:

   le la vei,on ckafybarja srinuntroci xipa xici

ni'o sriku'a
.i ckafybarja
.i mi zvati le vorstu gi'e terpanci loi ckafi da.uicai
.i mi ca ze'upunai.oi sumne da
.i mi dzukla le jbustu gi'e ctacarna
.i rancindu jubme
.i seldandu lo vrici to'erninda'i noi mi na djuno zo'e ke'a
.i selzvati ji'ipano zutse remna
.i srotanxe loi ckafi lei mudri
.i vrici
.i mi visyfacki fi pa lo poi loi remna na zutlamji ke'a ku'o jubme
   goi ko'a
.i mi co'a zutlamji ko'a
.i ko'a lamji le nunjupca'u
.i le jukpa cu selviska gi'e jupfinti de.a'ucu'i
.i mi pensi.a'e loi selpinxe co ckafi.au
.i ckafypanci fi mi.ui
.i ckafypanci
.i .ui.o'u
.i sriku'a

   le la vei,on ckafybarja srinuntroci xire xire

ni'o mi penzutse.o'u
.i to'erninda'i fa lemi jubme
.i ciska da le jbusfe .ije mi catlu da.a'u
.i lerfu la fraktur.ue
.i mi morji fi loi lerfu be la fraktur.
.i morji
.i mi puzuki zvati le ckule gi'e caca'a tcidu
.i mi tcidu le cfika be le ze bruna bei la Aleksis.kivis.
   po'u le natmytercfi
.i le poi le drata be mi tcidu fi ke'a ku'o selpapri cu te prina loi
   lerfu be la antik.
.i lemi selpapri goi ko'a te prina loi lerfu be la fraktur.
.i lenu tcidu de peta'i la fraktur. kei pu nandu mi gi'e ca frili
.i mi djica lenu tcidu fi ko'a kei mu'i lenu lemi patfu
   puzu prina loi lerfu loi ko'a papri
.i lemi patfu ze'u prina
.i lenu ri go'i kei nanca li vobi
.i kiku mi catlu le vi lerfu be la fraktur.
.i lerfu
.i bacru.ue zo coi
.i barjyjatna.a'a
.i la nitcion. co'ava se zvaju'o mi
.i ra xanse rinsa mi .ije mi spuda rinsa
.i la nitcion. caca'a xebni la fraktur.

> Veijo has been many times nominated
> for a stylistics role - are you wiliing???

  OK.

  co'omi'e  vei,on

 Veijo Vilva       vilva@viikki21.helsinki.fi