Re: pinka lo vi tcima

la nitcion no'u le vasxu cu cusku di'e

> .i mi pacna fi li piso'a felenu ro do poi xabju le terdi ke berti xadba cu
> jilra mi le vi tcima

i mi na jilra fi le carvi claxu
i ku'i jo'a go'i fi le jacke'o be li ma'u
i le tcima cu prane cavi le nu mi zvati la buenosaires

> .i seni'ibo do na'e drani jilra .i mi'apevi cu cu'u
> ca lifri le crisa

uicai au le crisa

> .i ku'i ca'o le prula'i masti be lo ci su'emuroi lifri
> lo ningla poi zmadu lo jacke'o be li remu

i ba'e nilgla
i rapli fa le nu mutce temci fi le nu mi smadi
i do djuno noda le lenku pu le nu do lifri lo jacke'o be li ni'ucino
i mi cilre ca le ca jeftu

> .i ji'a leni vi carvi cu .ei
> na'e se cusku mi mu'i lenu mi na co'a badri zo'o

i mi djica le nu bazi carvi do

> Nick Nicholas, Breather       {le'o ko na rivbi fi'inai palci je tolvri danlu}
> nsn@krang.vis.mu.oz.au               -- Miguel Cervantes tr. Jorge LLambias

i mi jgira le nu zvati le do cmenoi

mi'e xorxes