zo cpedu jo'u lo vrici

la xorxes mi minra spuda di'e
itu'e
+++++++++>
la kolin mi spuda di'e

> If that is the case, wouldn't a {vecu'u} tag suffice? It doesn't seem to be
> crucial to the concept. lojbab seemed to have in mind an attitude, though:
>
> think the manner (ie method, form, not so much attitude) is an essential
> part of the concept.

i le crane pagbu be le ky jufra na mo'u se benji fi mi
i mi sruma le du'u le go'i du zoi gy I don't gy
i ki'u da mi jinvi le du'u mi srera

i zo'ocu'i ma mupli fi le'i ve cpedu

co'o mi'e xorxes
>+++++++

..i .ainai go'a

..i srera claxu zoi gy I gy .e nai zoi gy don't gy

ni'o mu'a le'e gerku cu cpedu so'oda fo le xadni seltarti po'u zoi gy begging gy
..i mu'a cu'i du'o so'o to'ercitno flalypajni lo'e ninmu ta'o cpedu lo te cinse

 fo lo nu to'e
cpedu kei simlu
..i mu'a nai mi cpedu lo te spuda fo pisu'o lei mi selmrilu

ni'o mi se cizra lu na mo'u se benji li'u .i ga'a mi lu mo'u se benji li'u
cu se smuni le du'u le nu benji to .a le nu se benji toi cu mulno .i ku'i
do ca'a te benji le notci selyli'erai .i se ni'i bo le nu benji cu mulno
..i ku'i .e'u le no'e mulno du le notci .e nai le nu benji

mu'o mi'e kolin