Re: TEXT: le gunse ku joi le lorxu

> .i pe'i lei lisri finti be lei friko joi bemro joi ketco selkra kulnu cu
> frica tu'a lei ropno le stura .i le fanmo le'e fanmo na simlu .i na djuno le
> smuni .a le terfinti .i le lisri cu xe ctuca fi ma fo ma .iku'i nelci tcidu

i mi na ba'e djuno le du'u makau te ctuca i ku'i mi ka'e smadi su'oso'u
da i mu'a le lorxu cu jinvi le du'u lei ri panzi na melbi kei fo le nu
ri gruzi enai bunre i ly djica le nu jai galfi py mu'i le nu py na melbi
i ly krici le du'u xaurgau py iku'i ly zukte fi lei sevzi mukti gi'enai
jundi py

> ni'o la'edi'u rinka lenu pensi le skina poi mi remoi viska ca le purlamdei
> ku'o me'e lu le jukpa joi le zerle'a joi le ri fetspena joi le ri prami li'u
> .i le skina cu mutce vlile je palci gi'eku'i carmi selviska je zgiku poi
> ru'inai melbi ku'o poi ru'inai carmi rigni

i mi pu viska le skina  i iesai carmi rigni gi'e mutce melbi zgiku je jvinu
i pe'ipei le skina cu xe ctuca fi ma fo ma

co'o mi'e xorxes