Re: TEXT: le gunse ku joi le lorxu

>i le de'e lisri cu xe fanva lo spano xe fanva be fo le bangrxaimara
>i la aimaras cu ketco natmi i ri xabju la bolivias joi la perus
>joi le berti be la tciles joi la arxentinas  i le bangrxaimara cu
>mutce cinri  i mi pu tcidu lo piso'umei sera'a ra
>                     le gunse ku joi le lorxu

.i ki'e xorxes

.i jimpe frili lisri

.i pe'i lei lisri finti be lei friko joi bemro joi ketco selkra kulnu cu
frica tu'a lei ropno le stura .i le fanmo le'e fanmo na simlu .i na
djuno le smuni .a le terfinti .i le lisri cu xe ctuca fi ma fo ma .iku'i
nelci tcidu

ni'o la'edi'u rinka lenu pensi le skina poi mi remoi viska ca le
purlamdei ku'o me'e lu le jukpa joi le zerle'a joi le ri fetspena joi le
ri prami li'u
.i le skina cu mutce vlile je palci gi'eku'i carmi selviska je zgiku poi
ru'inai melbi ku'o poi ru'inai carmi rigni